به گزارش مشرق، کارشناسان و ارزیابان سازمان حمایت چرخه فعالیتهای مجموعه بیمه ایران را از صدور تا مرحله پرداخت خسارت، در طول سال گذشته و جاری را بررسی و فعالیتهای انجام شده را در راستای حمایت ازحقوق مصرفکنندگان دانستند.
در همین راستا از خدمات بیمه ایران که منشور حقوق بیمهگذاران خود را رعایت کرده و به آن پایبند است، برای نخستین بار با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد.
در همایشی که به همین منظور همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صداوسیما برگزار شد تندیس طلایی سازمان حمایت به سید عباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.
تندیس طلایی به سازمان و شرکتهایی که در دو سال متوالی گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرده باشند و در سال سوم شرایط اختصاصی لازم را کسب کنند تعلق میگیرد.
پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.
در همین راستا از خدمات بیمه ایران که منشور حقوق بیمهگذاران خود را رعایت کرده و به آن پایبند است، برای نخستین بار با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد.
در همایشی که به همین منظور همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صداوسیما برگزار شد تندیس طلایی سازمان حمایت به سید عباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.
تندیس طلایی به سازمان و شرکتهایی که در دو سال متوالی گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرده باشند و در سال سوم شرایط اختصاصی لازم را کسب کنند تعلق میگیرد.
پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.